lördag 28 maj 2011

Sömn?

Trötta är vi allihopa.... Det blev sent igår.
Detta för att jag fick fnatt när jag hittade kiss i sängen på täcket som PRECIS kom från tvättstugan och var rentvättat från kiss. Då blev jag skogstokig och bestämde att inga hundar får vara i sängen under några som helst omständigheter! 

Detta är både ett enkelt och jobbigt uppdrag eftersom att Zacke är van vid att sova i sängen så om man vaknar mitt i natten så ligger han där i alla fall. Men det är bara att stå på sig och tvinga ned honom. En fördel med Dobbe är att han inte kommer upp i sängen :P Och han sover väldigt bra i buren men han vill gärna gilla där Zacke ligger och det vill inte Zacke. Det är alltså en evig cirkel som innebär många vakna stunder mitt i natten. 
Idag ska vi vill Rönninge i Stockholm där min mamma bor, det blir bara en snabb visit och är mest till för att Dobby ska träffa katten och mamma ska träffa Dobby. 
De ska bli väldigt trevligt och det kommer nya bilder ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar