tisdag 30 augusti 2011

Vardagliga äventyr

Det är fullt upp som vanligt i vår lilla familj, men nu när jag hade lite tid så kom jag fram till att det är dags att uppdatera här igen!
Börjar med att säga att Dobby har blivit OTROLIGT stor!! Tittar på de gamla bilderna och kan knappt förstå att han har varit så liten! Här kommer några kvälls färska bilder på den kelsjuka stora lillkillen :P



Den här bilden är tagen hos min mamma när bara jag och lilldobbe var där. Det var massa intryck och han sprang runt konstant! Då tog jag upp honom i famnen och så somnade han som en stock! 

 Dobby tror att han är en människa..... Kan säga att ingen konduktör har hjärta nog att säga att han inte får sitta på sätet när han sitter sådär :P
 

Och han sitter så klart på rumpan som även Zacke gjorde när han var mindre....


Åter igen i Rönninge tar Dobby över alla kuddar! Får väl se hur det ser ut hos oss sen när vi har fyllt på vårt kuddlager :P
 

Så här tycker Zacke om att åka tåg 


För övrigt så hittade vi en rottweiler springa runt i halsband och koppel i nyfors klockan 2 på natten. Det fanns inte en kotte utom vi ute och polisen kunde inte göra något, väktarna kunde inte göra något. Den var jättesnäll så jag lyckades i alla fall sätta fast den eftersom att den sprang iväg mot bilvägen. Efter typ 20 minuters undran av vad vi skulle göra med den så kom det några som kände ägaren och gav oss kramar och var jätteglada av att vi hade hittat den enorma hunden! Det löste sig i alla fall :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar